Ζάκυνθος,
11-9-2014
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
– ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΠΟΙΟΣ θα απαντήσει στο μαθητή της Α` τάξης του 2ου
Δημοτικού Σχολείου Ζακύνθου, γιατί
δεν ήταν την ημέρα του αγιασμού, πρώτη
ημέρα της σχολικής χρονιάς στο δικό του σχολείο, όπως όλα τα υπόλοιπα
παιδιά;
ΠΟΙΟΣ θα εξηγήσει στους άλλους
μαθητές αυτού του σχολείου το λόγο για τον οποίο δε θα δουν τα θρανία τους για
ένα μήνα ή και περισσότερο;
ΠΟΙΟΣ ανέλαβε την εκτέλεση και
ποιος την εποπτεία της επισκευής και συντήρησης του σχολικού κτιρίου του 2ου
Δημοτικού Σχολείου και ΔΕ
ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ να το παραδώσει πλήρες και ολοκληρωμένο πριν την
έναρξη της σχολικής χρονιάς;
Για ποιο χάος
μιλάμε;
Σε μια εποχή που η
αξιολόγηση είναι ο πρώτος τίτλος στα θέματα της εκπαίδευσης , ταπεινά συμπληρώνουμε
: «αξιολόγηση στην πράξη και όχι στη
θεωρία»!
Ο εκπαιδευτικός που τον Ιούνιο
του 2014 κλήθηκε να συμπληρώσει ατελείωτες σελίδες με δείκτες ποσόστωσης για
την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας στην οποία τότε υπηρετούσε και που το
Σεπτέμβρη του 2014 διορίστηκε αναπληρωτής σε κάποια άλλη εκπαιδευτική περιφέρεια, στην ΠΡΑΞΗ, κατάφερε με άψογη ακρίβεια , ήθος και συνέπεια να
ετοιμάσει τις αποσκευές του και να μετακινηθεί στον πιο απομακρυσμένο τόπο που
διορίστηκε «μέσα σε 5 ημέρες» για να υπηρετήσει το εκπαιδευτικό του έργο και
την Παρασκευή θα είναι στην τάξη του , θα αγκαλιάζει τους μαθητές του με ένα
ζεστό χαμόγελο και θα τους εμπνέει αίσθημα ασφάλειας για το μέλλον!!!
Αντίθετα, οι κρατικοί και δημοτικοί φορείς, που θεσπίζουν νόμους και εκτελούν σημαντικές αποφάσεις, τον Ιούνιο του
2014 ανέλαβαν έργο που ούτε κατά το
ήμισυ δεν έχουν παραδώσει σήμερα!
ΣΕ «ΠΟΙΑ» ΚΑΙ «ΓΙΑ
ΠΟΙΟΝ» ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ;
ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ
ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ 2ου
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ !
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
ΤΗΝ
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ!
ΝΑ
ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ!
` ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ!
ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!
Μήπως θα έπρεπε λοιπόν να είμαστε καχύποπτοι και πιεστικοί αγαπητοί γονείς εκεί που πρέπει ; Πόσα χρόνια εκκρεμεί το πρόβλημα 2ο Δημοτικό σχολείο ; Πολλά απ' ότι γνωρίζω , εδώ και τώρα λοιπόν πίεση με ουσία και όχι συμβιβασμοί . Κανένα σχολείο δεν θα έπρεπε να λειτουργήσει προς συμπαράσταση των συμμαθητών τους , προσωπική μου γνώμη . Σας ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφή